Αναγνώστες

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Τι καινουριο θελετε για το stardoll???

Πρωτων και κυριων σορρυ για τα ορθογραφικα...παμε παρακατω..
   Λοιπον οπως ο καθενας εχω και εγω κατι ^παραπονα^ για το αγαπημενο μας παιχνιδι το stardoll...Εξαλου ειναι η γνωμη μου...το να λες καποιο ^παραπονο^ ειναι καλο γιατι ετσι μπορει το παιχνιδι να βελτιωθει! 
  
1.) Πιστευω οτι δεν ειναι και πολυ δικαιο να πληρωνουμε για να παρουμε μια διμηουργια μας! Αφου ειναι δικια μας...γιατι να την αγορασουμε?


2.) Κατα την γνωμη μου ειναι αδικο να γινετε καποιος royall μονο και μονο κανοντας πολλες αναβα8μισεις! Καποιοι δεν εχουν λεφτα....( αυτο το παραπονο ειναι αφιερωμενο στην αδερφη μου την tutiskatouli που ακομα να γινει royall!)


3.) Γιατι να υπαρχουν ss & royall? Ειναι πολυ αδικο γιατι οι non ss δεν μπορουν να κανουν τπτ στο παιχνιδι γιατι ολα ειναι για αυτους που πληρωνουν!


4.) ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Κυκλωφορουν πολλοι που ειναι αντι8ετοι απο τους ομαλους ( το λεω ετσι γιατι δεν θελω να πω την λεξη) που μηλανε με μια απεσια ^γλωσσα^ λες και δεν εχουν τροπους! ΕΛΕΟΣ! Υπαρχουν και μικρα παιδια!
   


Αυτα ηταν καποια απο τα δικα μου παραπονα....συμφωνιτε? Ποια ειναι τα δικα σας ^παραπονα^??
     Missmaritina7 , Ευα ΦΙΛΑΚΙΑ ΡΟΥΦΙΧΤΑ!

4 σχόλια:

  1. Πληκτρωλογιστε εδω τα παραπονα σας παρακαλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. sumfwnw apolutws mazi soy ! egw eixa rwthsei to sd ekei pou leei epoikinwniste mazi mas ! kai mou eipan oti eiai san thn kanonikh zwh ! empasi periptwshs ! einai kai dikaio kai adiko ! an8rwpoi douleuoun gia na pername kala alla apo thn allh einai paixnidi oxi pragmatikothta !!! swsta paidia sumfwneite ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. egw +fwnw mazi s se ola ektos apo to 3, dioti gia na ftiaxtoun ola auta..dld eikonikes suites eikonikes koukles eikonikes koukles xreiastikan xrimata!Kai gi auto gia na exeis prosvasi se ola auta p den mporoun na kanoun oi non-ss prepei na plirwseis!Pws aliws 8a plirw8oun oi ergates t Stardoll?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή