Αναγνώστες

Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Xrisaever9 συνεύντεξη


Λοιπόν xrisaever9 ποιό είναι το πραγματικό σου όνομα;

Ονομάζομαι Χρύσα.

Ωραία, Χρύσα για ποιό λόγο άρχιζες να παίζεις αυτό το παιχνίδι;

Μου αρέσει πολύ να δημιουργώ συνολάκια με στυλ και να διακοσμώ τις σουίτες μου. Επίσης λατρεύω να κάνω νέες φιλίες σε αυτό το παιχνίδι.

Πολύ καλά θα μπορούσες να μου πεις την γνώμη σου για τις αναβαθμίσεις του stardoll;

Πιστεύω πως οι άνθρωποι που δουλεύουν σε αυτό το παιχνίδι ξέρουν τι κάνουν και δεν θα έκαναν ποτέ κάτι άσχημο που θα χαλούσε την εικόνα του Stardoll. Οι νέες αλλαγές παρόλο που στην αρχή μου φάνηκαν λίγο περίεργες τώρα αρχίζω να τις συνηθίζω.

Έχεις να πεις κάτι αρνητικό για τον τρόπο που ανεβαίνεις επίπεδο στα starpoint;

Νομίζω πως τώρα πλέον μου αρέσει αυτός ο τρόπος. Αρχικά απογοητεύτηκα πολύ απο την αλλαγή εκείνη αλλά πιστεύω πως όλα είναι θέμα συνήθειας :)

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Τώρα θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι που έχει σχέση με το νέο μαγαζί Glam'r us .Θα ήθελες να αγοράσεις κάτι απο αυτά;

Προς το παρόν μάλλον όχι.. Δεν νομίζω ότι μου πολυταιριάζουν.

Δηλαδή προτιμάς κάποιο άλλο κατάστημα με κοσμήματα;

Όχι θα έλεγα.. Δεν φοράω συχνά κοσμήματα(κολιέ, σκουλαρίκια)

Ωραία τώρα θα ήθελα να σε ρωτήσω για τα νέα ρούχα στο κατάστημα Archive. Σου αρέσουν είναι ακριβά ;Πες μας με λίγα λόγια τα αρνητικά και θετικά( αν έχει);
 
Τα ρούχα Archieve μου αρέσουν γενικά, γιατί είναι κάποια παλιά κομμάτια και το stardoll τα ξαναεμφανίζει μετά από καιρό σε αυτό μαγαζί και δίνει την ευκαιρία σε κάποια άτομα να τα αγοράσουν. 

Τέλος έχεις βγει Cg/Ncg θα μπορούσες να μας μιλήσεις τι ένιωσες δηλαδή τα συναισθήματα σου; Αν δεν έχεις βγει πες μου απλώς αν ξέρεις πως θα ένιωθες;

Έχω βγει 2 φορές ncg και πιστεύω πως ήταν μια πολύ καλή εμπειρία. Στην αρχή δεν μπορούσα να το πιστέψω..


                                                                                                                ΤΕΛΟΣ


Αν θέλετε να επισκεφτείτε την σουίτα της  xrisaever9 απλώς πατήστε εδώ


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου