Αναγνώστες

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Νεα Writer


Λοιπόν sokoro-kastro μπορείς να μας πεις το πραγματικό όνομα σου;
·        Το πραγματικό όνομα μου είναι Έλενα
Ωραία Έλενα πως τι σε έκανε να αρχίσεις να παίζεις στο stardoll;
·        Λοιπόν, μια μέρα είδα την ξαδέρφη μου να παίζει stardoll και επειδή μου αρέσουν και εμένα τέτοιου είδους παιχνίδια είπα να μου κάνει και έμενα ένα
Λοιπόν Ποια είναι η γνώμη σου για αυτό το παιχνίδι; Μίλα ελεύθερα J
·        Λοιπόν το σταρδολλ αν και έχει κάποιες ατέλειες είναι πολύ ωραίο Προσωπικά μου αρέσει πολύ
Θέλω να μιλήσουμε για τις αναβαθμίσεις! Θα μπορούσες να μου πείς τι πιστεύεις για αυτές;
·        Οι αναβαθμίσεις με τρελαίνουν αν και δεν κάνω πολύ συχνά κανω και μ’αρέσει να κάνω αναβαθμίσεις οι τιμές είναι πολύ καλές μόλις βγήκε και με πιστωτική που δίνει πάρα  πολλά λεφτά
Ευχαριστώ για την απάντηση σου. Θα μπορούσες να μας πεις για τις αναβαθμίσεις του παιχνιδιού σε σχέση με τα starpoint κτλ;
·        Λοιπό το σύστημα starpoint έτσι όπως έγινε είναι πολύ ωραίο γιατί ανεβαίνεις γρήγορα επίπεδο
Έχεις να πεις κάτι  αρνητικό για αυτά; Παλιά που μπορεί να ξέρεις δίνανε κάθε μέρα 20 sd

·        Όχι δεν έχω αρνητικό μ’αρέσει εμένα έτσι όπως άλλαξε γιατί άνοιξα και τα μαλλιά από τα 46 starpoint ενώ αν είχαμε το άλλο σύστημα ακόμα δεν θα είχα ανοίξει
Ωραία ευχαριστώ πολύ Έλενα για τις υπέροχες απαντήσεις που μας έδωσες
·        Τίποτα εγώ ευχαριστώ

Δείτε την σουίτα της sokoro-kastro εδω.

Πείτε και εσείς την νώμη σας για της απαντήσεις που μας έδωσε η αγαπητή Έλενα :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου