Αναγνώστες

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

BLOG!

Κορίτσια γεία σας!Με λένε στα κανονικά Αννα και είμαι 12 ετών!Μου αρέσει πολύ στον ελεύθερο μου χρόνο να μπαίνω και να παίζω stardoll!Σας παρακαλώ ψηφίστε με MISS STARDOLL WOLD η αλλιώς (MSW)
σας παρακαλώ βοηθήστε με να πραγματοποιοισο το όνειρο μου!Στο stardoll με λένε antonia112miss ή άν πατήσετε εδώ http://www.stardoll.com/member/antonia112Miss θα πάτε απεθιάς στην σουίτα μου αντί να γράφετε το όνομα μου!Επίσης αν με ψηφίσετε και θέλετε να σας ψηφίσω και εγώ μπορειτε στο stardoll να μου στείλετε μύνημα ή να γράψετε στο gestbook μου ότι θέλετε να σας ψηφίσω!Και εγώ θα το κάνω αρχή να με ψηφισετε και εσείς!!
φιλια πολλα!♥
 Με αγάπη antonia112miss

1 σχόλιο:

  1. σε παρακαλω θα μπεισ στο blog moy;;;(ιστολογιο)χθες το ανοιξα και θελω να ερθουν τουλαχισον 10 μελοι πλιζζζζ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή