Αναγνώστες

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

συνεντευξη!!!


γεια σας...τοσο καιρο δεν εγραφα διοτι ειχα πολυ πιεσμενο προγραμμα..βεβαια τωρα εχω πολυ πιο πιεσμενο αλλα οσο μπορω θα γραφω!λοιπον αρχικα πηρα μια συνεντευξη απο την iliana96...
-γεια σου ηλιανα..τι κανεις;
-γεια σου θεοφιλη.καλα ειμαι εσυ??
-μια χαρα...λοιπον θα ηθελα να σου κανω καποιες ερωτησεις
-βεβαια..
-ασ αρχισουμε...πως σε λενε κανονικα;
-με λενε ηλιανα-ανατολη αλλα οι φιλοι μου με λενε ηλι
-ποσο χρονων εισαι;
-ειμαι 15.!
-τι σου αρεσει στο stardoll;
- ου αρεσει το οτι εχω γνωρισει πολλα ατομα και με στηριζουν.και τους ευχαριστω πολυ.μου αρεσει επισης οτι μπορω να εκραζομαι και οτι νιωθω το stardoll 2ο σπιτι μου
-λοιπον τι συμβουλη θα ηθελες να δωσεις στις ελληνιδες stardolls;
-θα ηθελα να τους πω να φτιαχνουν την κουκλα τους ετσι οπως ονειρευονται και οχι οπως τα στερεοτυπα γιατι ο καθενας μας εχει το δικο μτου μοναδικο στυλ
-ευχαριστω ηλιανα..!!
-τιποτα!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου